30 Kasım 2007 Cuma

Bekliyorum !

Sülfür inceldi ve en yorgun yerinden kirildi ayna
Tenhaydi dü$lerim, geceydi, çikip geldim i$te
Su ve ate$, bir de gülünç yalnizligim var sana
Getirebildigim, kokularini yitirmi$ti çünkü güller !

Suyu dinle, ate$i yak, özledim demek bu...

Parasiz yatili hüzünlerden ne kalir geriye
Biraz Tamil biraz Türküz ayiptir söylemesi
Intiharsa günahtir, külliyen yasak bilirsin
Pisirik bir ihtilal gibi getirdim sana bunlari !

Bir de bellegim, ba$ima bela hazin ve komik üstelik
Hatirla eskiyen meydan saatini, çocuklugundur
Tayyare pullari getirdim sana, evden kaçi$larimi
Istersen yok say bunlari, tespih de yapabilirsin !

Beni vur saatin altinda, seni seviyorumdur bu...

$iir yazan bir adamin fotografi var yanimda
Kendini ölümlü saniyor, onu getirdim ganimettir
Büyüdü büyülenerek, ta$layarak kovdu kabilesi onu
Suyun öte yakasinda ya$adi, Sisyphos dediler adina !

Sülfür inceldi ve en yorgun yerinden kirildi ayna
Ayna pusluydu bunca yil nice sir ta$imaktan
Kirilmanin sesini duydum ve onu getirdim sana
Unutulmaya geldim i$te, onarilmaya degil !

Kov beni kabilenden, ama bekliyorum demek...

Hiç yorum yok: