6 Aralık 2007 Perşembe

SONDAKİKA HABERLER



Canlı yayında ağzına geleni söyledi
Programı 30 dakika geç yayına giren gazeteci canlı yayında sinirini rejiden bakın nasıl çıkardı...
Kıbrıs'ta yayın yapan Kanal T'nin başarılı program yapımcısı Saffet Soykal'ın programını birgün geç başlatırlar.
Bu gecikmeye biraz sinirlenen Saffet Soykal, sinirini canlı yayında rejiden çıkarttı.
"Rum Basınında Bugün" adlı programı hazırlayıp sunan Saffet Soykal canlı yayında tutamaz kendini; "Bir daha, beni yayına geç çıkartırsanız, vallahi de çıkmam, bu programı da yapmam. Bir insan 30 saat 30 dakika 10 dakika bekleyemez efendim. kimseyi mecbur edemezsiniz. tık diye açınca beni karşılarında görmeleri lazım.
Bunu son defa söylüyorum size, bundan sonra vaktinde açılmazsa televizyon, ben yokum.." diye yakındı.
Görüntülerin Youtube üzerinden yayılması ile internetin yeni fenomeni oldu. Şimdi herkes sinirli suncu Saffet Soykal'ın görüntülerini izliyor...

Hiç yorum yok: