14 Aralık 2007 Cuma

kaçak

,Bir adam 15 yildir tutuklu
bulundugu hapisaneden kacar

Para ve Silah bulmak icin bir eve
girer.
Icerde genis bir yatakta bir cifti
yakalar.
Adama yataktan kalkmasini emreder ve onu bir
sandalyeye
baglar.Adamin karisini yataga baglarken ustune
cikar,
boynunu oper, sonra kalkar ve banyoya
gider.
O ordayken adam karisina soyle
fisildar;
''Dinle, bu adam bir
kacak.
Su kiyafetlere baksana.
Buyuk ihtimalle hapishanede cok fazla zaman
gecirdi
ve yillardir hicbir kadin gormedi.

Boynunu nasil optugunu gordum. eger seninle seks
yapmak
isterse sakin karsi koyma yada sIkayet
etme...
sana ne derse onu yap.
O sana ne yaparsa yapsin onu mutlu et cunku
bu
adam kesinlikle cok tehlikeli.

Eger kizarsa ikimizi de oldurur.

Guclu ol,tatlim
Seni seviyorum.''.


Karisi cevap verir: '' O benim boynumu opmuyordu,

kulagima fisildiyordu.
Bana gay oldugunu, seni cok tatli buldugunu
ve
hic vazelin olup olmadigini sordu.

Ben de banyoda oldugunu
soyledim.
Guclu ol kocacim.

Ben de seni seviyorum.




"Özlemin en dayanılmaz olanı kaybedileni özlemektir."
__________________

Hiç yorum yok: